Stuur nooit zonder toestemming van Van Duinkerken - Total Office Care producten retour, maar meld altijd eerst uw retour zending aan.

Hiervoor kunt u een mail sturen naar info@vanduinkerken.nl of belt u met 0345 51 55 01. Meld uw contactgegevens en de reden van retour. Verpak het product altijd terug in zijn originele verpakking en met alle onderdelen die bijgesloten zaten. Het product en de product verpakking mogen niet beschadigd zijn en schrijf of plak niets op de verpakking.

Verkeerd bestelde artikelen geldt dat alleen artikelen die nog in de originele verpakking zitten, ongebruikt, niet gepersonaliseerd en niet speciaal voor u besteld zijn geretourneerd kunnen worden. De kosten voor het retourneren zijn voor uw rekening, mits er sprake is van schade bij aflevering of een defect, dan nemen wij de retourprocedure en kosten hiervan voor onze rekening. Van Duinkerken - Total Office Care zegt altijd : We lossen samen het probleem op.

Manco of defect meldingen

Van Duinkerken – Total Office Care streeft er naar uw bestelling zo goed en compleet mogelijk uit te leveren. Mocht er onverhoopt een product niet geleverd zijn of heeft u een defect product ontvangen, neem dan contact op met 0345 51 55 01.

Ontbrekende producten worden, na aanmelding en akkoord bevonden door Van Duinkerken – Total Office Care, zo spoedig mogelijk na geleverd. Van Duinkerken - Total Office Care zegt altijd : We lossen samen het probleem op.

Garantie

Indien het Product binnen de garantietermijn een gebrek vertoont, die is te wijten aan het product en niet ondeugdelijk gebruik zal Van Duinkerken – Total Office Care het product binnen een redelijke termijn kosteloos herstellen of vervangen. In sommige gevallen kan het zijn dat u rechtstreeks contact dient op te nemen met de betreffende producent voor reparatie of vervanging. Van Duinkerken - Total Office Care zegt altijd : We lossen samen het probleem op.